Пігович Ірина Олексіївна

Народилась 5 січня 1987 р. в м. Кам’янець-Подільський. У 2004 році закінчила ЗОШ №5. Із 2004 до 2010 р. навчалась на фізико-математичному факультеті Кам’янець-Подільського національного університету, який закінчила з відзнакою.  Із 2023 р. навчалася на історичному факультеті Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, який закінчила з відзнакою.

З 2009 р. провідний фахівець навчальної лабораторії обчислювальної техніки на історичному факультеті Кам’янець-Подільського національного університету, з 2019 року – завідувач навчальної лабораторії “Дидактика історії” кафедри всесвітньої історії, з 2023 року – асистент кафедри всесвітньої історії.

Забезпечує викладання курсів: Методика викладання історії в школі (обов’язкова дисципліна, 3 курс, практична частина: денна форма навчання); Дистанційна освіта в системі підготовки вчителя історії (вибіркова дисципліна, 2 курс, теоретична та практична частина: денна форма навчання).

Публікації у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема ScopusWeb of Science Core Collection
  1. Kopylov S., Paur I., Pihovych I., Pidhurnyi I. Fostering Digital Competencies іn Prospective Museum Specialists: European Expertise and Practice of Ukraine. Педагогічна освіта: теорія і практика: Збірник наукових праць. Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Бахмат Н.В.]. Вип. 37. Київ: Міленіум, 2024. С. 101-115. (http://pedosv.kpnu.edu.ua/article/view/322487)
Навчально-методичні посібники, інші друковані навчально-методичні праці
  1. Дубінський В., Пігович І. Методика викладання історії в школі: навчально-методичний посібник для організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти історичних факультетів. 3-є вид. доповнене і виправлене [Електронний ресурс]. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024. 150 с.
    URL: http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8151
Основні  науково-популярні публікації
  1. Навчальні комікси та їх використання на уроках історії (з досвіду організації практичної підготовки студентів на історичному факультеті Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка). Проблеми дидактики історії. Зб. наук. праць. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024. Вип.15. С. 203-215.
  2. Використання мемів як засобів актуалізації пізнавальної діяльності на уроках історії. Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка: збірник за підсумками звітної наукової конференції викладачів, докторантів і аспірантів. [Електронний ресурс]. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024. Вип. 23. С. 94–96.
  3. Штрихи до портрета професора Сергія Копилова: навчально-методичний та організаційно-дидактичний аспект. Проблеми дидактики історії. Зб. наук. праць. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023. Вип.14. С. 69-86. (Співавтори Боровець І., Верстюк В.).

Сертифікати:

  • ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція “Теоретико-методологічні та практичні аспекти підготовки та діяльності вчителя правознавства: досвід і проблеми” Сертифікат
  • “Генеративний штучний інтелект і освіта: можливості та виклики” лекція професора Майка Шарплза, почесного професора Інституту освіти Відкритого університету, Великобританія Сертифікат
  • Лекція професора Роуз Лаккін (Великобританія) “Зміцнення української вищої освіти: орієнтація в революції ШІ у викладанні та навчанні” Сертифікат
  • Навчальний тренінг “Роль цифрової комунікації у навчальному процесі: взаємодія та спільна робота” Сертифікат
  • Вебінар “Штучний інтелект – асистент вчителя. Додатки, кейси, ідеї” Сертифікат
  • Вебінар “Цифрові технології на уроках історії”  Сертифікат
  • Вебінар “Шлях до успіху: як побудувати сильний учительський бренд у сучасному світі” Сертифікат
  • Вебінар “Використання можливостей Вікіпедії в освітньому процесі” Сертифікат
  • Тестування на національній онлайн-платформі Дія.Освіта “Цифрограм для вчителів” Сертифікат
  • Вебінар “НЕнудне навчання: використання мемів та хмар слів на уроках” Сертифікат
  • Вебінар “Розробка компетентнісно орієнтованих інтерактивних практичних робіт у класах НУШ” Сертифікат
  • Вебінар “Дидактичні комікси як освітній тренд: методика реалізації на уроці онлайн і офлайн” Сертифікат
  • Вебінар “STEM-освіта та штучний інтелект: практика залучення інноваційних технологій” Сертифікат
  • Навчальний тренінг “Інтегровані уроки у НУШ: історія та література, історія та іноземна мова, історія та мистецтво” Сертифікат
  • Вебінар “Здійснення формувального оцінювання в НУШ за допомогою штучного інтелекту” Свідоцтво
  • Навчальний тренінг “Нейромережі для вчителів: ідеї для фантастичних уроків на кожен день” Сертифікат
  • Круглий стіл “Використання штучного інтелекту в освіті: ChatGPT і більше” Сертифікат
  • Курс “Бери і роби. Змішане та дистанційне навчання” Сертифікат
  • Курс «Початок роботи з ChatGPT» Сертифікат
  • Курс “Шкільне життя онлайн” Сертифікат