Дубінський Володимир Анатолійович

Народився 25 вересня 1969 р. в с. Ляличі Михайлівського району Приморського краю (Росія).
У 1992 р. закінчив історичний факультет Кам’янець-Подільського державного педагогічного інституту. Одружений. Виховує двох дітей.
З вересня 2002 р. виконував обов’язки заступника декана з виховної роботи, а з вересня 2006 р. – заступник декана з навчально-методичної роботи. З квітня 2013 року – декан історичного факультету. З червня 2019 року перший проректор університету. У грудні 2009 р. захистив кандидатську дисертацію на тему: „Аграрне питання в громадсько-політичній думці Наддніпрянщини (1890-1917 рр.)” у Кам’янець-Подільському національному університеті імені Івана Огієнка. Має більше 90 наукових  і навчально-методичних публікацій. Наукові інтереси пов’язані з політичною історією Наддніпрянської України кінця ХІХ – початку ХХ ст. Був учасником ІV Міжнародних і Х Всеукраїнських наукових конференцій.
Підготував і видав монографію (у співавторстві), навчально-методичні посібники: з питань проходження педагогічної практики студентами історичного факультету (у співавторстві) для студентів денної та заочної форми навчання, “Методики викладання історії в школі”, “Новітньої історії країн Азії та Африки” (у співавторстві), “Нової історії країн Азії та Африки” (у співавторстві) для студентів денної та заочної форм навчання.
Відмінник освіти. Нагороджений почесними грамотами Верховної Ради України, Міністерства освіти і науки України, Хмельницької обласної, Кам’янець-Подільської міської рад, ректора університету та грамотою Хмельницької обласної організації НСКУ.

Забезпечує викладання курсів: Методика викладання історії в школі (обов’язкова дисципліна, 3 курс, теоретична частина: денна та заочна форма навчання); Нова та новітня історія країн Азії та Африки (обов’язкова дисципліна, 3-4 курс, теоретична частина: денна та заочна форма навчання).

Навчальні посібники
  1. Навчання історії в зарубіжній школі: Навчальний посібник / За ред. д-ра іст. наук, проф. С. Копилова. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020. 244 с. (Співавтори – Боровець І., Паур І.)
Публікації у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема ScopusWeb of Science Core Collection
  1. Володимир Дубінський. M. Tugan-Baranovsky on Ways to Solve the Agrarian Question in the Dnieper Ukraine in the Early Twentieth Century // Наукові праці К-ПНУ імені Івана Огієнка. Історичні науки. Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020. Т.30. С. 324-328. (Index Copernicus).
  2. Дубінський В. Участь Української соціал-демократичної Спілки в роботі загальноімперських з’їздів і конференцій РСДРП у 1905 -1907 рр.// Науковий вісник ЧНУ імені Юрія Федьковича: історія. Чернівці : ЧНУ, 2021 № 2. С. 45-55.(співавтор О. Федьков).
  3. Дубінський В. American and Chinese vectors of the Japanese foreign policy under the premiership of Junichiro Koizumi (years 2001-2006) //Наукові праці К-ПНУ імені Івана Огієнка. Історичні науки. Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022. Т.37: До 75-річчя від дня народження професора Валерія Степанкова. С. 114-156.(співавтор Юга О.)
  4. Дубінський В. Шкільна історична освіта в Чеській Республіці: удосконалення змісту та пошук оптимальної системи навчання (90-ті рр. ХХ ст. – 20-ті рр. ХХІ ст.) //Педагогічна освіта: теорія і практика: Збірник наукових праць. Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України. Вип. 33 (2-2022). Київ: Міленіум. С. 7-20. (співавтор Боровець І.).
  5. Dubinskyy Volodymyr. The implementation of authentic materials in ESP classes for students majoring in History // Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки. Збірник наукових праць. Кропивницький: ЛА НАУ, 2023. Вип. 13. С. 192-202 (співавтор Dubinskа Anastasia).
  6. Дубінський В. Основні напрями зовнішньої політики Ірану в контексті сучасних геополітичних викликів: підходи та перспективи //Старожитності Лукомор’я. 2023. № 4 (19). Липень-Серпень. (http://www.lukomor.mosk.mksat.net/index.php/lukomor/article/view/226/220)
  7. Володимир Дубінський. Релігійний чинник у внутрішній та зовнішній політиці Туреччини на початку XXI ст.: практики впливу та перспективи // Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету: історичні науки. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023. Т. 40. С. 146-158. (Співавтор Лариса Лисиця).(https://drive.google.com/file/d/1YWRc2fPLNUb37jUQXe-AM7g0l4e1eMBw/view)
  8. Дубінський В. Суніто-шиїтське протистояння як чинник впливу в зовнішній політиці країн Близького Сходу: історія, зміст і перспективи // Вісник аграрної історії. Науковий журнал. Київ: ТОВ «ТВОРИ», 2023. Вип. 45-46. С. 261–270.  (https://www.agrarian-history.com.ua/суніто-шиїтське-протистояння-як-чинн)
Навчально-методичні посібники, інші друковані навчально-методичні праці
  1. Новітня історія країн Азії та Африки: Навчально-методичний посібник з організації самостійної роботи для студентів історичного факультету. Вид. 3-тє, випр. і доп. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022. 120 с.  (Співавтор – Степанков В.С.).
  2. Методика викладання історії в школі: навчально-методичний посібник для організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти історичних факультетів. 3-є вид. доповнене і виправлене [Електронний ресурс]. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024. 150 с. (Співавтор – Пігович І.О.)
    URL: http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8151
Основні апробаційні, науково-популярні публікації
  1. Часопис “Слово” як джерело формування аграрної програми УСДРП на поч. ХХ ст.// Іван Огієнко і сучасна наука та освіта: науковий збірник: серія історична. Кам’янець-Подільський: К-ПНУ імені Івана Огієнка, 2020. Вип. 16. С.67-75.
  2. Україна в роки другої світової війни: інформаційний компонент// Проблеми дидактики історії. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020. Вип. 11. С. 40-48. (Співавтор – Верстюк В.В.).
  3. Українська СРР в умовах НЕПу (1921–1928 рр.): інформаційна складова// Проблеми дидактики історії. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021. Вип. 12. С. 156-162. (Співавтор – Верстюк В.В.).
  4. Практична підготовка студентів-істориків до майбутньої інноваційної професійної діяльності ( з досвіду роботи історичного факультету К-ПНУ імені Івана Огієнка)// Професійна підготовка фахівців в Україні: історія і сучасність. Кам’янець-Подільський: ТОВ друкарня «Рута», 2021. С. 127-138. (Співавтор Степанков В.).
  5. Микола Порш про сутність і шляхи вирішення аграрного питання в Наддніпрянщині на поч. ХХ ст.// Наукові праці К-ПНУ імені Івана Огієнка: збірник у 3 томах. Кам’янець-Подільський: К-ПНУ імені Івана Огієнка, 2021. Вип. 20. Т. 1. С.24-28.
  6. Дубінський В. Наддніпрянська Україна наприкінці XVIII – у першій половині ХІХ ст.: інформаційний компонент // Проблеми дидактики історії: збірник наукових праць / [редкол.: С. А. Копилов (голова, наук. ред.) та ін.]. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022. Вип. 13. С. 185-192. (Співавтор – Верстюк В.В.).
  7. Дубінський В.А. Сторітелінг як ефективний метод розвитку комунікативної компетентності на уроках правознавства. Теоретико-методологічні та практичні аспекти підготовки та діяльності вчителя правознавства: досвід і проблеми. Тези ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. 2 грудня 2022 р. [ред.кол.: В.А. Дубінський відп. ред., О.М. Федьков, А.Л. Глушклвецький та ін.]. Кам’янець-Подільський: К-ПНУ імені Івана Огієнка, 2023. С.79-84. (Співавтор О.М. Федьков).
  8. Професор Сергій Копилов: формування й розвиток особистості вченого-педагога та методологічних засад його навчально-методичного доробку. Проблеми дидактики історії. Зб. наук. праць. Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023. Вип.14. С. 3-68. (Співавтор Степанков В.).
  9. Відновлення державної незалежності України, її роль у розпаді СРСР: зміст навчального матеріалу. Проблеми дидактики історії. Зб. наук. праць. Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023. Вип.14. С. 163-172. (Співавтор Верстюк В.).
  10. Дубінський В.А. Аграрна програма Української радикальної партії Наддніпрянщини початку ХХ ст.: внесок Б. Грінченка у розробку. Наукові праці К-ПНУ імені Івана Огієнка. Збірник за підсумками звітної наукової конференції викладачів, докторантів і аспірантів. Вип. 22. Електронне видання. Кам’янець-Подільський, 2023. С. 25-27.
  11. Моделі реалізації принципа полікультурності в змісті шкільної історичної освіти: підходи та перспективи. Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка: збірник за підсумками звітної наукової конференції викладачів, докторантів і аспірантів. [Електронний ресурс]. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024. Вип. 23. С. 42–43.
  12. Українська держава (гетьманат Павла Скоропадського): внутрішня та зовнішня політика (проєкт дослідницького уроку. Проблеми дидактики історії. Зб. наук. праць. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024. Вип.15. С. 120-127. (Співавтор О. Мельник).

Стажування:

  • Стажування на тему “Актуальні проблеми всесвітньої історії та міжнародних відносин новітнього часу при викладанні в закладах освіти” Довідка

Сертифікати:

  • Сертифікована програма “Створення інклюзивного середовища в закладах загальної середньої освіти” Завантажити
  • Участь у III Міжнародній науковій конференції «Війна і соціум у середньовічній та ранньомодерній історії Центрально-Східної Європи» Сертифікат