STEM-ідеї на уроках історії: інтеграція цифрових інструментів в навчальний процес

21 квітня 2025 року у Кам’янець-Подільському ліцеї з посиленою військово-фізичною підготовкою було проведено інтегрований урок історії з залученням сучасних цифрових технологій, на якому учні 10-Б та 10-В класів під керівництвом учителя історії Лесі Гринюк та асистента кафедри всесвітньої історії Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка Ірини Пігович, розробляли цифрову стрічку часу на тему: «Україна в роки Другої світової війни».

Під час заходу учасники успішно створили часолінію, яка охоплює ключові події, періоди та персоналії, пов’язані з історією України у роки Другої світової війни. Учасники активно працювали над хронологією, додаючи історичні факти, фотографії та архівні документи. Робота над стрічкою часу сприяла детальному аналізу подій, розширенню знань та розумінню складних історичних процесів. Використання цифрових інструментів зробило процес більш доступним та зручним, а також навчило учасників новим методам візуалізації історичної інформації. Завдяки архівним матеріалам та особистим історіям захід викликав глибокий інтерес та емоційний відгук в учасників.

Проведений захід є результатом співпраці і становить спільний інноваційний науково-методичний проєкт, під час розробки та проведення якого відбувся обмін знаннями та досвідом у галузі STEM-освіти в межах Всеукраїнського фестивалю «STEM-весна – 2025».