Пігович Ірина Олексіївна

Народилась 5 січня 1987 р. в м. Кам’янець-Подільський. У 2004 році закінчила ЗОШ №5. Із 2004 до 2010 р. навчалась на фізико-математичному факультеті Кам’янець-Подільського національного університету, який закінчила з відзнакою.  Із 2023 р. навчається на історичному факультеті Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка.

З 2009 р. провідний фахівець навчальної лабораторії обчислювальної техніки на історичному факультеті Кам’янець-Подільського національного університету, з 2019 року – завідувач навчальної лабораторії “Дидактика історії” кафедри всесвітньої історії, з 2023 року – асистент кафедри всесвітньої історії.

Забезпечує викладання курсів: Методика викладання історії в школі (обов’язкова дисципліна, 3 курс, практична частина: денна форма навчання); Дистанційна освіта в системі підготовки вчителя історії (вибіркова дисципліна, 2 курс, теоретична та практична частина: денна форма навчання).

Навчально-методичні посібники, інші друковані навчально-методичні праці
  1. Дубінський В., Пігович І. Методика викладання історії в школі: навчально-методичний посібник для організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти історичних факультетів. 3-є вид. доповнене і виправлене [Електронний ресурс]. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024. 150 с.
    URL: http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8151
Основні  науково-популярні публікації
  1. Навчальні комікси та їх використання на уроках історії (з досвіду організації практичної підготовки студентів на історичному факультеті Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка). Проблеми дидактики історії. Зб. наук. праць. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024. Вип.15. С. 203-215.
  2. Використання мемів як засобів актуалізації пізнавальної діяльності на уроках історії. Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка: збірник за підсумками звітної наукової конференції викладачів, докторантів і аспірантів. [Електронний ресурс]. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024. Вип. 23. С. 94–96.
  3. Штрихи до портрета професора Сергія Копилова: навчально-методичний та організаційно-дидактичний аспект. Проблеми дидактики історії. Зб. наук. праць. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023. Вип.14. С. 69-86. (Співавтори Боровець І., Верстюк В.).

Сертифікати:

  • Навчальний тренінг “Роль цифрової комунікації у навчальному процесі: взаємодія та спільна робота” Сертифікат
  • Вебінар “Штучний інтелект – асистент вчителя. Додатки, кейси, ідеї” Сертифікат
  • Вебінар “Цифрові технології на уроках історії”  Сертифікат
  • Вебінар “Шлях до успіху: як побудувати сильний учительський бренд у сучасному світі” Сертифікат
  • Вебінар “Використання можливостей Вікіпедії в освітньому процесі” Сертифікат
  • Тестування на національній онлайн-платформі Дія.Освіта “Цифрограм для вчителів” Сертифікат
  • Вебінар “НЕнудне навчання: використання мемів та хмар слів на уроках” Сертифікат
  • Вебінар “Розробка компетентнісно орієнтованих інтерактивних практичних робіт у класах НУШ” Сертифікат
  • Вебінар “Дидактичні комікси як освітній тренд: методика реалізації на уроці онлайн і офлайн” Сертифікат
  • Вебінар “STEM-освіта та штучний інтелект: практика залучення інноваційних технологій” Сертифікат
  • Навчальний тренінг “Інтегровані уроки у НУШ: історія та література, історія та іноземна мова, історія та мистецтво” Сертифікат
  • Вебінар “Здійснення формувального оцінювання в НУШ за допомогою штучного інтелекту” Свідоцтво
  • Навчальний тренінг “Нейромережі для вчителів: ідеї для фантастичних уроків на кожен день” Сертифікат
  • Круглий стіл “Використання штучного інтелекту в освіті: ChatGPT і більше” Сертифікат
  • Курс “Бери і роби. Змішане та дистанційне навчання” Сертифікат
  • Курс «Початок роботи з ChatGPT» Сертифікат
  • Курс “Шкільне життя онлайн” Сертифікат