Під час діяльності Проблемної групи з методики викладання суспільно-гуманітарних дисциплін здобувач вищої освіти першого (бакалаврського) рівня 4 року навчання спеціальності 014 Середня освіта (Історія та правознавство) Олександр Рабцун розробив настільну дидактичну гру «Тюдорівські графства», яку представив на засідані кафедри всесвітньої історії.
Гра є новаторським підходом в освітній практиці й орієнтована на активізацію пізнавального інтересу до вивчення нової історичної теми — доби правління династії Тюдорів у Англії. Завдяки ігровому формату учні мають змогу не лише зануритися в історичний контекст, а й розвивати ключові компетентності, зокрема критичне мислення, аналітичні навички, уміння працювати в команді та аргументовано висловлювати власну думку.
Розробка Олександра Рабцуна засвідчує ефективність поєднання традиційної історичної освіти з елементами ігрових технологій, що робить освітній процес більш інтерактивним та орієнтованим на сучасного учня.