Педагогічна творчість у дії

У межах діяльності Проблемної групи з Методики викладання суспільно-гуманітарних дисциплін здобувачем вищої освіти першого (бакалаврського) рівня 4 року навчання спеціальності 014 Середня освіта (Історія та правознавство) Олександром Рабцуном було розроблено дидактичні матеріали для ефективного вивчення епохи Тюдорів на уроках історії. Робота проводилася під керівництвом асистента кафедри всесвітньої історії Ірини Пігович.

Папка матеріалів складається з навчальних історичних коміксів, інфографіки, дидактичних карток та настільної гри. Вони розроблені з використанням цифрових технологій у безкоштовних онлайн сервісах призначених для педагогів. Такий вид роботи розвиває історичні та цифрові компетентності, а також креативність та творчий підхід до педагогічної діяльності. Крім того, розроблені матеріали можуть бути використані як учителями історії для урізноманітнення освітнього процесу, так і студентами педагогічних спеціальностей як інноваційний методичний інструмент. Завдяки практичному застосуванню отриманих знань, Олександр Рабцун продемонстрував високий рівень зацікавленості та професійної підготовки до майбутньої роботи в сфері освіти.

Також результати роботи було представлено на студентській конференції.

З дидактичними матеріалами можна ознайомитися в навчальній лабораторії “Дидактика історії” кафедри всесвітньої історії.